Joko naiset kääntävät päänsä sinun perääsi?

Lihaksikas kroppa saa naisten päät kääntymään perääsi varmimmin – ainakin heti Batmaniksi pukeutumisen jälkeen. Kesään on aikaa, joten vielä ehtii tehdä paljon sen eteen, että ei tarvitse jäädä kaduilla tai rannoilla huomiotta. Siihen pääseminen on helppoa, tarvitaan vain tavoitteisiin soveltuvaa treeniä, riittävästi lepoa, treeniä tukevaa ruokavaliota ja onnistunut vanhempien valinta.

Jos sattuu, että vanhempien valintaa ei tullut ajoissa mietittyä tarpeeksi, niin peli ei ole menetetty. Se tosin vaatii hieman enemmän ponnisteluja muiden osa-alueiden saattamisessa kuntoon. Toisaalta jos vanhemmat ovat armollisesti jakaneet soveltuvia geenejä, muilla asioilla on mahdollista päästä huomattavaan etulyöntiasemaan kilpailijoihin verrattuna. Aina kannattaa siis panostaa siihen, mihin on mahdollista vaikuttaa.

Yleensä kaikki ymmärtävät treenin merkityksen teräksisen kropan hankinnassa. Jotkut ymmärtävät myös levon merkityksen, joskin sen toteutus saattaa tuottaa ongelmia. Hyvin usein suurimpana kompastuskivenä on oikeanlainen ravinto, jolloin harjoittelun teho jää huonoksi. Pelkkä lisäproteiinin syöminen ei riitä, vaan oikealla ravinnolla pystyt lisäämään treenisi tehoa moninkertaiseksi.

Mistä löytyy ohjeita urheilijan ravitsemukseen? Netistä löytyy oikeaa tietoa, mutta ennen kaikkea sieltä löytyy väärää, toimimatonta ja jopa vahingollista tietoa. Viime kädessä ihmiset ovat yksilöitä, joten ei ole olemassa täsmälleen oikeaa ruokavaliota, joka toimisi kaikilla yhtä hyvin. Bull on onnistunut saamaan ravitsemuksensa kohdalleen, mutta hänen esimerkkinsä ei välttämättä ole paras juuri sinulle.

Etsitään se sinulle paras yhdistelmä treenistä, levosta ja ravitsemuksesta. Harvalla ne ovat kunnossa, joten optimaalisella panostuksella et pelkästään herätä naisten huomiota vaan saat myös muut miehet kateellisiksi.

Ei kommentteja vielä

Jätä kommentti